Alla inlägg den 6 april 2011

Av K - 6 april 2011 09:11

Någon hade googlat frågan och hamnat på min blogg. 

Jag kan ju inte berätta hur det är för alla men jag kan berätta hur det varit för mig. 


För mig är det lite mer än 1 år sedan som det började, som jag började se sämre... 

Sämst var det nog i somras. Sen har det väldigt sakt blivit bättre, är ju inte tillbaka där synen var från början, men bra nog. 


Det finns inga garantier att det blir bättre, risken är att jag fått bestående men, risken är också om jag får en ny synnervsinflamation att synen blir sämre. 


Det är uppenbarligen väldigt olika för olika personer, min mamma har också haft synnervsinflammationer när hon var yngre, hon såg ännu särmre än mig men blev bra igen på några månader.. så tyvärr finns det det inget som säger hur långt tid det kommer ta för att bli bra. 

Ovido - Quiz & Flashcards