Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Då blir det helt plötsligt jävligt meckigt

Av K - 30 september 2011 10:22

Vi har bestämt oss för att försöka lösa det med hunden och ha honom hemma, för att underlätta detta bad jag om att få arbeta hemifrån ca 6 halvdagar i månaden. Men min arbetgivare tyckte inte det var en bra idé. 


Suck, det hade verkligen underlättat. Jag har flextid, så nu får jag istället jobba längre vissa dagar för att kunna gå tidigare andra dagar, jag känner redan nu stor olust till detta och har ingen aning om med min trötthet hur jag kommer orka jobba längre dagar. Jag orkar knappt en vanlig dag. Suck, suck, suck... hon förstår nog inte vad det innebär trots att jag försökt förklara... 


Hoppas allting går bra, så behöver jag bara stå ut till april, sen blir det mammaledighet ett tag... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K - 18 oktober 2011 13:32

Vid närmre eftertanken undrar jag om det inte är en ny synervsinflammation...Var öm i ögoat häromdagen när det började, ser suddigare   Fattar inte hur man ska veta skillnaden på restsymtom, spökskov eller vanligt skov.   Varför kan jag inte ...

Av K - 18 oktober 2011 13:13

Jaha då är synen lite suddigare igen och har varit det ett par dagar, även lite pirr när jag böjer nacken. Kan kanske beror på den ihållade förkylningen eller den dolda stressen. Har en lång arbetsvecka med mycket att göra, men känner inte att jag st...

Av K - 17 oktober 2011 13:14

Och det gick bra, kunde andas ut en aningen...   På ultraljudet såg allting bra och ut och blodprovet lika så.  Risken för att få ett barn med Downs syndrom räknades till 1 på nästan 13 000 så det känns bra :)   Själva inskrivningen kommer ...

Av K - 11 oktober 2011 14:08

Jag är bara så trött som man kan bli på att vara förkyld... ca 1 ½ månad har jag fått stå ut med täppt näsa, nysningar och massa snor.    Jag vill bara vara frisk!!   Är rädd för att få tillbaka astman jag hade i våras.  Tror kanske att min...

Av K - 7 oktober 2011 14:38

Ledighet, ska bli härligt och välbehövligt. Även om städa står på schemat.    Längtar till nästa vecka för då blir det kub test. Då får vi se den krabraten igen.  Spännnade, hoppas nu bara allting är som det ska.    ...

Skapa flashcards