Alla inlägg den 7 juli 2011

Av K - 7 juli 2011 10:53

Känner inte att jag har någon lust att arbeta, trött men mest psykiskt, vill inte vara på jobb. 


Gillar verkligen inte en av mina kolleger... hon har ett så barskt sätt... man får liksom trippa på tå för att allting ska vara bra. Hatar sådant. Försöker hålla mig ur hennes väg och så långt från henne som möjligt. 


Igår var hon på jobb innan jag kom och när jag gick hem var hon fortfarande kvar, då hade jag ändå jobbat mina timmar, tog en långpaus mitt på dagen dessutom vilket innebar att hon jobbat minst 9½ timmar... 


Kan hon inte bara vara här sina timmar , vill inte se henne jämt. 


Dessutom har hon för mycket komp. Önskar att hon bara slutade.. eller att jag vinner på lotto, hade varit helt underbart att vara hemmafru, helt ärligt. 


Det här jobbet är bara så blä i bland... så luddigt och vi trampar varandra jämt på tårna, jag är så trött på det. 


Jag är egentligen ganska positiv, men just nu behöver jag bara kräka av mig. Har ingen som lyssnar så få får det bli här. 



 

Ovido - Quiz & Flashcards