Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av K - 26 augusti 2010 15:54

Är så osäker om vi verkligen borde gifta oss. Jag vill stanna med honom, men att gifta sig? jag vet inte...

jag vet i fasiken om jag klarar mer. Har börjat tappa hår, massor. Säkerligen ett stressymtom.

Jag mår inte bra och min kropp mår inte bra.

Vill inte bli sviken igen, klarar inte av att han kn*llar någon annan, pallar det inte, vill inte... orkar inte.


Vill bara vara ensam någonstans. Vill ha en egen måne. Behöver bara komma bort från allt från alla känslor och allt.

Vill försvinna ett tag, hitta mig själv. Vill inte ha några krav. Men man måste ju jobba, man måste ju sköta hemmet, man måste ju laga mat.

men jag orkar inte. Jag vill inte.


Han säger att han älskar mig och jag tror honom, men det räcker inte för mig.

Det är inte nog. Jag har rätt att få lov att känna tillit till min partner, jag har rätt till  ett ärligt förhållande! En person som inte ljuger för mig. Det har jag rätt till.



Han säger att jag har ett stort hjärta som försöker och trots allt älskar honom, men han förstår inte att det där hjärtat går i sönder... jag går i sönder när jag får slita häcken av mig för oss...



Jag orkar inte mer...

Ovido - Quiz & Flashcards