Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av K - 25 augusti 2010 17:44

Nu har det sjunkit in att han varit otrogen igen, nu kommer känslorna som gör att man bara tappar kontrollen. Att tårarna vattnas för ingenting. Att allt känns tungt och hopplöst.


Nedstämdhet, illamående och olust till allt. Hur är det möjligt att han inte skulle kunna låta bli? det borde han väl kunna? om han verkligen älskar mig som han säger? eller?


Både vill och vill inte förstå honom. I den delen av hans liv finns inte jag. Han flyr verkligheten säger han. Vad är det som är så jobbigt med hans liv egentligen?


Och varför kan han inte prata med mig istället eller fly verkligheten med mig.
Hade hellre sett att han var alkoholist eller spelmissbrukare, det kan man prata om med de närmsta, det kan de förstå och stödja... Men sexmissbruk nej det ska vara en hemlighet, för ingen i världen som älskar mig skulle acceptera det läget.



Ovido - Quiz & Flashcards