Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av K - 23 augusti 2010 17:45

Varför varför varför?

Ännu en gång har jag kommit på att han varit otrogen... denna gången hade han glömt internethistorik i mobilen. Känner mig tom. Jag vill ju så gärna vara med honom.
Jag vill ha min saga, vi ska ju gifta oss bilda familj. Det ska inte vara så här. Han ska inte vara en sexmissbrukare, varför är han det? Varför är det jag som har sån jävla otur? Det är bara skit. Risken att jag har MS eller NMO, en otrogen man, ett stundande bröllop med en lögnare. En ansträngd ekonomi, det är bara skit.


MItt huvud säger att jag ska lämna honom, men mitt hjärta vill stanna...

varje gång det händer dör en liten bit av mig, vart kommer jag bli av? Jag bygger upp min rustning sakta men säkert. Snart kommer inget att tränga in. Mina känslor kommer dö.


Varför kan jag inte bara lämna honom, varför ska mitt hjärta vara så starkt? varför kan jag inte bara agera logiskt? och lämna honom, varför gjorde jag inte det första gången eller andra eller tredje?


Hur kan jag ens hålla ihop mig själv efter detta år, för jävla mycket skit!

Ovido - Quiz & Flashcards