Alla inlägg den 25 januari 2011

Av K - 25 januari 2011 12:12

Har känt i en veckas tid att det är något på gång med kroppen. Sjukkänsla...

Illanmående och nu domningar.. pirrningar...

Böjer huvudet frammåt och det går en stöt/puls ut i högra handen... i alla fall inte hela tiden...


och jag fungerar ju... visst jag känner mig krasslig och sjuk, men jag fungerar, jag kan röra mig som jag behöver...


Men det är jobbigt att få symptomen, för då känns det som jag måste acceptera att jag har en kronisk sjukdom och det VILL JAG INTE... suck...

jävla skit rent ut sagt...


insåg att min syn på högra ögat varit nedsatt sen mars förra året... va fan, kan det inte bara bli bra!


Vill vara positiv.. men ibland behöver man bara få kräka av sig och just nu är det en sådan period... en period kombinerad med ilska, oro och tårar...

Ovido - Quiz & Flashcards