Alla inlägg den 26 juni 2011

Av K - 26 juni 2011 09:02

Har varit semesterledig nu ett tag och mår bra. Inser att jobbet nog stressar mig än vad jag faktiskt märker. Mår ju bra på helgerna också. Märker i princip alltid av mina symtom när jag är eller har jobbat. 


Borde kanske se mig om efter nytt jobb? 
Men vet i sjuttsingen vad jag skulle kunna hitta för jobb där jag inte stressar och tjänar tillräckligt för att vi ska gå runt.


När vi dessutom planerar barn (som aldrig verkar bli av) så känns det dumt att byta jobb. Jag har bra avtal vad det gäller den biten.


Det har gått 9-10 månader sen jag slutade med  p-pillerna. Känns drygt att inte blivit gravid än. Självklart undrar jag om det går. Ja händer inget närmaste månaderna så blir det att kontaka gynekologen. Så får hon se om allt fungerar som det ska. 


Ovido - Quiz & Flashcards