Alla inlägg den 23 mars 2011

Av K - 23 mars 2011 10:41

Som om det jag varit med om inte är nog...


Har varit "förkyld" sen oktober... troligt vis blivit beroende av nässpray, detta har resulterat i att jag efter en promenad på 10 minuter i rask takt inte kan andas normalt utan det känns som om halsen svullnat upp.


Läkaren tror att det är astma.. jag vet inte.... surt är det, hur fan ska jag kunna träna om jag inte kan få luft. Det som är jobbigt är att det kommer EFTERÅT... vad händer om jag tränar på och sedan så bara slår det till och jag inte får någon luft alls?


Häromdagen gick jag i en rask promenad, lite ansträngande uppförsbacke, men inte så farligt. Tog ut hunden gick en prommis och sen var det riktigt svårt med andningen, så pass att jag faktiskt blev orolig om jag skulle behöva åka till sjukhuset istället.
Det tog över 40 minuter innan det var normalt igen...


Har fått recept på Bricanyl men vill inte hämta ut medicinen förrän jag gjort ett andningstest. För jag vill verkligen inte att det ska vara astma, det får vara något som går att bota helt enkelt...


Håll tummarna för mig, är så trött på att inte vara frisk

Ovido - Quiz & Flashcards