Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av K - 18 oktober 2011 13:32

Vid närmre eftertanken undrar jag om det inte är en ny synervsinflammation...
Var öm i ögoat häromdagen när det började, ser suddigare


Fattar inte hur man ska veta skillnaden på restsymtom, spökskov eller vanligt skov.


Varför kan jag inte bara vara frisk?! 

Av K - 18 oktober 2011 13:13

Jaha då är synen lite suddigare igen och har varit det ett par dagar, även lite pirr när jag böjer nacken. 

Kan kanske beror på den ihållade förkylningen eller den dolda stressen. Har en lång arbetsvecka med mycket att göra, men känner inte att jag stressar. Antar att jag kanske är stressad trots allt.  


Har haft kraftigare nervryckningar i högerögat också. Hoppas och antar att det bara är restsymtom från tidigare skov. 


Har ju tyckt att fram till några dagar sen att synen blivit bättre, vill inte ta steg tillbaka nu. 

De allra flesta med min sjukdom brukar ju må som bäst när de är gravida... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards