Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av K - 11 oktober 2011 14:08

Jag är bara så trött som man kan bli på att vara förkyld... ca 1 ½ månad har jag fått stå ut med täppt näsa, nysningar och massa snor. 


Jag vill bara vara frisk!!


Är rädd för att få tillbaka astman jag hade i våras. 

Tror kanske att min kvalsterallergi spökar också, men det är svårt att avgöra. Har mycket mer kli i halsen och gommen än vad jag normalt brukar. Men märker ingen skillnad när jag tagit allergitabletterna jag fick utskrivna. 

Ja för man måste ju tänka på sådant också när man är gravid, att inte ta medicin som kan skada barnet...


Så nu har jag fått tavegil (samma som tavegyl) som kan ge en del biverkningar.
Har bara tagit dem några enstaka gånger, det känns helt enkelt inte rätt.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards